A Dustland Farytail

Angående rubriken igår.... Musik är min stora passion här i livet! hade haft svårt att leva utan det.
 
Igår kom Micki och Anna till mig en runda på kvällen..... efter att dom gick så satte jag en massa bra låtar på queue och la mig på soffan och bara njöt, lyssnade, tänkte...... och förstörde allt genom att sjunga emellanåt. :P 

Jag låg och tänkte på hur nöjd jag är över allt jag gått igenom, (kanske inte allt) men jag har haft det jävligt bra! varit med om mycket kul, rest en massa, gjort en massa saker och framför allt är jag så himla glad och tacksam över många människor jag lärt känna. Människor jag jobbat med, folk från skolan som man kommit väldigt nära, andra jag träffat av ren slump och blivit vänner för livet, killar man har träffat/dejtat, ja.... alla vänner man fått genom åren. Det är så himla många fina människor jag bär med mig i mitt hjärta och minne.
Ibland glömmer man bort vissa, eller inte har kontakt på flera år, sedan plötsligt ser man eller hittar något som påminner om dom...  Då kommer allt upp... även om man inte tänkt på det på år. För det finns där! alltid.

Jag blir verkligen inte vän med vem som helst, och när det gäller killar, ännu värre! Jag måste verkligen vara jätteintresserad för att ens tänka på att kanske möjligtvis träffa någon... haha.. jag är kräsen! Och jag är verkligen nöjd över de jag träffat, det har verkligen varit heelt olika typer av killar... och det är jag glad för.. de har varit så fina på sina olika sätt! Plus det viktigaste av allt, känslorna har alltid varit ömsesidiga... eller egentligen mest till min fördel.  JAG har fått så mycket utav detta.. utav dom. Jag har upplevt så sjukt fina stunder med många av de här underbara människorna.. De har gett mig så mycket! Kärlek, upplevelser och mycket mer. De har tillbringat mycket gott i mitt liv. Även de dåliga erfarenheterna har man lärt sig något av.
Ångrar inget!  Det är så spännande och intressant att lära känna nya människor på djupet.. se helt andra sidor av dom. Man kan ha så kul tillsammans och komplettera varandra på olika sätt.

Kom att tänka på mycket för jag rensade bland mina lådor... och hittade en massa gamla saker, foto, brev, små presenter, kort, lappar, teckningar jag fått från små flickor när jag gick i skolan för jag var deras "Idol" osv..  Så himla kul! blev helt rörd av en del grejer. ♥ Plus att musiken växer fram mina känslor... De flesta låtar kopplar jag till speciella minnen, tider eller människor.


Mitt liv är en saga. En fin sådan ♥ (självklart finns det alltid häxor och grisar ialla sagor  ^^ Men det väljer jag bort, de betyder inget. Det är inte dom som finns i ens tankar eller som man kommer ihåg)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0