Robins!!! :)

Det var en lyckad kväll igår! Mycket trevligt måste jag säga :) Jag har varit och kollat på Robins förr, men denna gången var snäppet roligare.... ;)  Det är kul att se hur det EGENTLIGEN går till... allt ser alltid så bra ut på TV, men det är ju mycket som är tillgjort ... Vi var där i två timmar, och programmet är endast en halvtimme, det säger väl allt?! Jävligt kul i alla fall, och vara med på alla momenten.
Jag ÄLSKAR Robin Paulsson!  Dessutom har han blivit mycket smalare och snyggare ;P Han är charmig tycker jag! haha... Och Christine Meltzer är ju så jävla ball! Mycket coolare och finare i verkligheten än på TV.

Om ni vill se Robins show som kommer spelas in på Slagthuset i Malmö varje tisdag så kan ni köpa biljetter på Ticnet.svet ej vad dom kostar men runt 100 kr skulle jag tippa på. 95kr kostar dom! :)

´




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0