Rehab

Jag har lite av en rehab månad...... Har inte i mina extensions eller produkter i håret, förutom då vårdprodukter,... Sminkar mig ytterst lite, nästan inget alls! skippar foundation t.e.x (OK! kan vara för att den är slut :P) Men ändå! Jag känner mig duktig! =) Idag har jag liksom bara rouge, inget annat. Bygger inte naglarna, inga linser, lösfransar, piercingar läker osv....... Och viktigast av allt, jag ska skippa drickan... Jag ska ändå fortsätta festa och gå ut osv men jag ska minska rejält på mängden i allfall. Vill inte skämma ut mig för hela stan mer... Så nu blir det väldigt lugnt med det.

Längtar tills om några veckor.. Då jävlar ska jag bli fin igen... =) bra att ha sånna rehab perioder ibland, så hud, naglar, hår osv kan vila lite.

Nuu ska jag springa iväg på ett möte! Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0