Metallic nails!

Så här ska mina naglar bli ikväll... :) Har oftast inte tid för sånt, går alltid runt med halvgammalt nagellack på naglarna, jag tror att enda gångerna jag hinner måla dom är när vi är på förfester.... hinner aldig innan... Men senare ikväll har jag tid. Kul att pyssla lite med sig själv :)



Var på jakt efter en sån här för läääängesen och hittade ett nagellack från VeroModa som är VÄLDIGT silvrig, nästintill metallic, men detta är myyycket bättre... Kan inte bli mer metallic! ;)  Gillar!



Kommentarer
Postat av: räkan

vaaar köpte du det? :d

eller är det bara sånt man klistrat på? :)

2011-10-24 @ 21:28:54
Postat av: Anonym

var kan man köpa sånt nagellack, mvh nellan

2011-10-24 @ 22:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0