Jag är lyckigt lottad!

Som har världens bästa och finaste vänner <3 älskar er!!!! :) Blir så lessen när mina egna osäkerheter går ut över människor som inte har gjort mig något. Jag blir liksom taskig mot folk. Ångrar mig så mycket efteråt!! :( problemet ligger hos mig och ingen annan. Tack mina fina vänner för ni står ut med mig när jag blir så äckligt dräggfull!! Och för ni stöttar mig fast jag är dum i huvudet. :) ni är bäst!!! Men med handen på hjärtat så lovar jag att inte göra om det!!   :) looovar! Ska inte va taskig, utan prata med folk som en normal människa i fortsättningen :)  Nu ska jag äta....Har precis lagat en skitgod thaigryta!!! :) sen blir det massa myys och godsaker... Vem har sagt att söndagar behöver vara nåt dåligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0