Halloween!

Idag har jag varit oerhört klantig! Det hör i och för sig inte till ovanligheterna, jag är alltid så sjukt klumpig.. Men idag har det känts som jag är med i en film, när jag öppnar dörren i speditionen blir det tvärdrag och alla papperna på anslagstavlan trillar ner, senare när jag sen går med en massa fakturor i handen tappar jag ALLA på golvet (och dom flyger åt alla håll) jag råkar smälla dörren på en killes huvud, jag halkar i fabriksgolvet... och lite till.... haha mitt liv är rätt komisk. Tur jag kan skratta åt mig själv!

Snart är det Halloween!! :D  Såklart ska vi festa till det med maskerad som vi gjort tidigare år....  :)
Detta året har jag i alla fall inte problem om vad jag ska klä ut mig till.... tvärtom, jag har för många förslag och tycker det är svårt att välja då alla är så bra!!! Men tror vi bestämt oss för en nu, kommer bli skitbraa!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0