GO Sverige!!

Guuuud, har varit på möte måndag tisdag onsdag och har fler inbokade i veckan! Är helt slut :P
Kan ni tänka er.... igår låg jag och kollade på fotbollen, och blir helt spänd och nervös när jag kollar på sånt...får nästan ont i magen... Ändå lyckades jag på något sätt att somna mitt i matchen...?! haha sjukt att ena sekunden vara inne i det som fan och nästa bara tuppa av. haha MEN VAD KUL ATT SVERIGE VANN!

Från en sak till en annan... Var just inne på KB:s sida och såg att dom ska ha ett band som gör Pink Floyds låtar ikväll!! Brit Floyd... FAN ATT JAG INTE VISSTE DET! Älskar ju Pink Floyd! Har legat mig varmt om hjärtat sedan min barndom. hmmm..  Har sett liknande konserter förr som gör cover på deras låtar, men inte just detta bandet. Hade varit AWESOME. aja, en annan gång!

Får kickar av bra musik! Och konserter osv. Spears var ju i Malmö igår också... hade jag också helt missat, men henne har jag ju sett förr så det gjorde inget. Tycker dessutom inte det blir den riktiga "konsert-känslan" när det är playback som hon alltid kör med :(

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0