Amanda Persson

Ikväll blir det idol och mys med familjen.  ♥
Min bror fyller år, han ville inte ha kalas, men vi ska i alla fall äta tillsammans och umgås ! :)
Kan inte fatta att han blir 16!!!! Bilden jag har av honom är en liten jobbig unge som alltid skulle jävlas med alla. Gömma en av mina skor när jag skulle iväg (och hade bråttom dessutom) osv. Varje gång jag hade kompisar hemma skulle han alltid vara med, och när jag hade killar hemma så hoppade han alltid på oss och la sig på oss, och om han såg mig pussas med någon sprang han till mamma och skvallrade. Lille skitungen ! :)  (Nu snackar vi om när han under 4 år) 

Älskar att va med familjen! Ska bli skoj!



Jag tycker att tjejen är så sjukt jävla snygg! Jag vet att hon är liten, men ändå. Skitsöt ju!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0