Godmorning!

Idag vaknar jag av att två killar går utanför mitt fönster (Bor på andra våningen men vi har ställningar runt hela huset).... Blev så jävla rädd så jag började skratta och sprang iväg och gömde mig typ...hahaha.. Visserligen visste jag om det då dom skulle komma och måla våra fönster idag... Men det var mörkt och jag trodde inte dom skulle komma så tidigt. så där fick jag springa upp helt nyvaken och halvnaken och öppna fönsterna till dom så dom kunde komma in... haha... Kändes helskumt att ha två främlingar hemma när man stressar på morgonen, men ja... vi får fina fönster i alla fall =) Dom kommer igen på fredag, men då ska jag vara mer beredd :)

Molnen var så fina imorse... rosa och ljusblåa... såg ut som ett täcke... =)



Kommentarer
Postat av: Fredrik

E den bilden värkligen tagen från ert fönster? eller har ni flyttat?

2011-11-24 @ 00:09:38
Postat av: Paulina

Den är inte tagen från fönstret... utan på torget där jag har min bil :)

2011-11-24 @ 08:15:11
URL: http://mepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0