sminktips

Måste tipsa mina fina läsare om en bra foundation, får frågor ibland om vad jag använder för smink osv...

En bra foundation enligt mig, som jag använder nu är: Max Factor Xperience! Den är matt (Hatar glansiga foundations, man ser så svettig ut på något sätt) och len, väldigt lätt men ändå täckande.  Så den är faktiskt skitbra!

Jag har färgen 60 sandstone, den är lagom, varken för ljus eller för mörk. Detta i kombination med en bra consealer runt ögonen blir helt perfekt!  och så lite brunpuder på det, sen brukar jag bara ta ögonbrynspenna, eyeliner (som jag blivit besatt av) mascara och läppglans till vardags.. Till fest brukar jag testa massa andra roliga produkter :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0