Not so ordinary girl

Jag hatar allt som "SKA" vara på ett visst sätt..... Trångsynta människor som tycker att alla som inte gör och tycker som dom gör fel.  Think outside of the box people!! Började tänka på detta pga en liten händelse...Meen, mer om det en annan gång :)

Har haft en super helg.... riktigt mysigt i fredags med Emmeli... massa gott, massa snack och så kände man sig som en ny männisika efter inpackningarna och allt annat.... Att jag sov till kl 14.00 på lördan säger väl allt? Det händer ALDRIG. Går alltid upp senast 9.

I lördags hade vi tjejkväll med fina flickor. Åt god mat, spelade spel osv... Sen gick vi en runda till Kräm. Nu förstår jag att folk inte har kul där- (Jag brukar alltid ha det nämligen) Men denna gången var jag nykter. Jag tror verkligen på att man kan ha kul utan sprit, eller VET rättare sagt... för det kan man absolut. Men INTE på kräm!!! Där ska man vara asnitad eller så ska man helt enkelt inte vara där... haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0