När jag var liten.........

.... trodde jag att skitsnack, grupperingar, mobbning och allt annat barnsligt, stod för just ordets innebörd, barn! Jag tänkte att det hörde liksom till åldern, men att man mognade när man blev äldre, att sådant skit inte existerade då, vuxna borde vara smartare än så, tänkte jag. Men genom att lära känna så många olika människor, oplika grupper, olika umgängen i alla åldrar så har jag till min besvikelse märkt hur fel jag hade, in fact- it get worse!

Barn har liksom en ursäkt till det beteende, att dom är små och inte vet bättre, men vuxna?!
Jag har alltid stått på mig, alltid viftat bort elaka kommentarer från människor som inte har någon aning om vem jag egentligen är. Har aldrig brytt mig om främlingar som missuppfattar mig. Det tänker jag fortsätta med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0