Breaking Dawn

Kanske dags för en frågestund snart igen? För då får jag nämligen oftast en del kommentarer/frågor  Jag har ju en del nya läsare också... så säkert något ni vill veta? :)´

Igår när jag körde hem från jobb var himlen så sjukt vacker! Aldrig sett något liknande!!! På ena sidan var himlen Rosa, ljuslila och blått uppåt... Och andra sidan (mot havet) Var det helt orange/rosa... Såg ut som det brann i himlen.. Och så hade det bildats otroligt vackra mönster av flygplanen.. SÅ SJUKT JÄVLA FINT!!! SYND att jag inte hade min systemkamera med mig, för då hade jag verkligen stannat och klickat ett par bilder.

Längtar ihjäl mig till ikväll!!!! Äntligen ska vi se Breaking Dawn. Part 1.


Kommentarer
Postat av: Snuffan

Oj kommentaren skulle vara här haha love love love <3

2011-11-18 @ 21:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0