Bazinga!

Hade helt missat att det var röd dag imorgon! Vilket innebär att receptionen stänger kl tre idag! :) Egentligen visste jag om det, men hade liksom inte kopplat, tills en vänlig själ här på jobb påminnde mig... Så nu har jag skyndat mig och fixat allt så jag är redo att gå kl tre.
Då blir det en runda i stan istället för att sitta här ( OM NÅGON VILL GÖRA MIG SÄLLSKAP, HÖR AV ER!!! :D )

Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll, får väl sitta själv i min ensamhet och äta Ben&Jerry och kolla på nån bra film. Har en massa på lager

Och imorgon blir det Girlsnight! Vi ska äta tillsammans, umgås, lyssna på musik, festa och utgång! Så om där e någon ensam tjej därute som inte har nåt och göra och vill vara med mig och mina pärlor, så hör av er till moi ;)

TREVLIG HELG♥ på er mina Vänner och ovänner! ;)


Här får ni en finfin bild ... ;)

I´m sexy and I know it...... lalalalala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0