huh

Har en massa kul i tankarna.... men inget jag kan skriva här nu... snart kanske.
Känns som jag sovit hela veckan, känner mig som en björn. Fast egentligen har jag inte bara sovit, för jag har gjort en massa! :)
Igår planterade jag blommor, (för första gången... typ) det var kul. Så nu har vi lite nya fina växter hemma, får se hur länge dom klarar sig- innan dom dör, som alla andra blommor jag haft :/ haha (observera att jag tar för givet att de kommer dö, bara en tidsfråga) as always..

Har inte så mycket mer att säga egentligen, kommer blogga lite mer nästa vecka, har en massa på lager, och ska lägga upp lite roliga bilder och sådär...

Puss på er.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0