operationer och behandlingar...

Tycker det är synd när folk som är för besatta av sitt utseende blir "blinda" så att det går överstyr.
Ta Megan F som exempel.
Redan första bilden har hon gjort operationer och behandlingar, men det ser OK ut, skitsnyggt till och med! (om hon nu inte var nöjd med hur hon såg ut innan det!)
Men bild nummer två, alltså, känns som hon redan var så snygg som man kan bli, varför fortsätta? När man gör operationer/behandlingar blir det snyggare och snyggare till en viss gräns, men efter man passerat den gränsen blir det bara fulare och fulare. Och då är allt man har gjort förgäves!
Hon är ju bara ca 24 år och ser redan så fixad ut, (kolla pannan till exempel, mindre rynkor än ett barn liksom!)
tänk om några år ? :(   alien nästa.




Kommentarer
Postat av: Anonym

tror faktiskt du hade gjort likadant om du haft dem pengarna bruden,känns så!

2011-03-30 @ 21:48:43
Postat av: Paulina

Absolut hade jag gjort en massa behandlingar!! Det kan du ge dig fan på! :)

Men jag hade INTE börjat med botox när jag var 20 år oavsett hur mycket pengar jag hade haft!

2011-03-31 @ 08:00:53
URL: http://mepaulina.blogg.se/
Postat av: Anna

löjligt att du inte kan stå för vem du är, om du nu tvunget måste kommentera!

gissar att du inte känner paulina överhuvudtaget.

2011-03-31 @ 17:24:18
Postat av: Anna

Älskar att jag försvarar dig och menar på att "näää paulina hade aldrig pumpat huvudet fullt med skit, för att se ut som ett psyko". Och sen skriver du att du hade gjort massa grejer om du haft pengarna. Hahaha! Knäppis :) Knäpp är du, men jag älskar dig ändå!

2011-04-01 @ 17:07:50
Postat av: Paulina

Haha.. så fel det kan bli :) Men du har rätt anna! Jag höll INTE med den anonyma bitchen (verkade som det när jag läste mitt svar nu) Men så var det inte!!!:) Det jag menade var att ja, jag hade gjort behandlingar men aldrig pumpat upp med massa skit så jag ser ut som ett psycho :) STOR skillnad på behandlingar och operationer. ÄLSKAR att du försvarar mig baby :))

2011-04-11 @ 12:54:51
URL: http://mepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0