Stor Puss!!

Känner mig ganska nöjd med tillvaron för tillfället..Livet är en fest!
Och jag har allt man kan önska sig!! En familj som bryr sig, min pojkvän och världens finaste vänner, ni vet vilka ni är och jag älskar er mina underbara.. <3
Och har dessutom sjukt roliga saker som ramlar in :)

Man borde uppskatta det man har mer än vad man gör.

Stor puss på er, och ta hand om er! Ge er själva det där lilla extra ikväll som gör er lyckliga. Livet blir inte härligare än vad man gör det till. Det viktigaste i livet är att ge sig själv kärlek. Du förtjänar bara det bästa!






Kommentarer
Postat av: Sofie

Finis <3

2011-03-22 @ 17:06:00
URL: http://snoffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0