godmiddag

Skönt att vakna upp en söndag och må så jävla bra!! :)
Skulle egentligen ut i Malmö och festa igår men i sista sekund bestämde jag mig för att stanna hemma... Blev Melodifestivalen och film. Jag har inte varit så insatt i det detta året så vet inte riktigt vad jag tyckte om vinnaren. Men The Moniker- Oh my God gillar jag som fan :D den har fastnat i mitt huvud!! jävla härlig låt.
Sen kollade jag på The Guardian som gick på TV. SKITBRA FILM!!!!
Och efter det skulle vi kolla på Tron, men somnar varje jävla gång jag sätter på den!!!!... har gett den tre chanser nu och lyckas inte se mer än  minuter... hmmm.. det kommer ta en evighet att se klart den om det ska bli så varje gång.. Förstår inte heller varför jag somnar för den är liksom inte tråkig... det verkar vara en skitbra film faktiskt!!!
Nu ska jag göra mig i ordning för sen ska vi på Kalas!


Om inte annat så är han jävligt söt iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0