..............aah

Oj,. har visst inte skrivit här på länge... tiden bara går :)
Ikväll ska jag till Emlan och färga håret IGEN. Var där förra veckan och fick en ganska fin färg.. typ honungsfärg fast i kall nyans... Frozen Honey var mitt namn för den färgen... Superfint! Det enda jag inte gillade var att det blev många orange/gula skiftningar så var där i fredags igen för att fixa till det och la i lite fler slingor och det slutade med att jag blev blondie... Jag vill inte ha det riktigt så ljust, så idag ska jag dit igen och lägga i lite bruna slingor... haha.. Vilket projekt alltså! Mitt hår kommer ruinera mig!!! :P
För övrigt har det inte hänt så mycket.. därför jag inte har något att skriva om.
Jaha.

Justeee ikväll börjar Desperate Houswives!!! wohoo :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0