Novalund nya Area 51 ????

Igår fick jag och Micki för oss att köra till Nova för lite shopping...... ja, vad ska man säga........ jag + micki = NOLL lokalsinne. haha... Detta har hänt oss tusen gånger, att vi kör runt som yra höns.

Vi körde ungefär som på bilden nedan (röda) om ens det räcker... haha- (Kan ju försvara oss med att vi fick fel vägbeskrivning av en tant så vi hamnade ute på landet.... )
Men jag förstår inte varför det inte är skyltat till Nova någonstans???? Vill dom inte att man ska dit? Är det ett hemligt ställe?? det är ändå ett hyfsat stort köpcentrum, men nej! Inte ens där man ska svänga in har dom skyltat, så t.o.m där körde vi får långt och fick köra några extra rundor i rondellen.
Vi körde iallafall runt i över två timmar tror jag... haha... så det fick bli snabba turer inne i butikerna innan det var dags för stägning.
Men nu har vi graverat in i våra små hjärnor att det är i LUND Södra man svänger av. och ingen annanstans!




På kvällen hade jag och Anna filmmys!♥ Sedan låg vi och pratade skitlänge... typ hela natten, vill inte ens veta när vi somnade... Så vi var inte hela när vi gick upp imorse... :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0