Mini- semester



Onsdags

Middag hos Snuffi och Simon, Tacos, mums! Efter det blev det Kinect och dricka..sen kom det massa folk, så det blev lite fest :) 






Torsdags
Grillade på Dalabadet. svingod mat!!! efter det blev det skräckfilm och cheesecake.



Fredags
Var i Malmö hela dagen med mamma och syster ♥ Shoppade lite, promenerade och åt Mogolisk mat (haha, låter så kul.... mongo-mat!) Nä men Mongolian barbecue hette restaurangen, Det är buffé som man tar själv vad och hur mycket man vill, så steker dom allt till en sen framför en.
På kvällen blev det Lilla torg med tjejerna.


Lördags
Åkte till Malmö på dagen. Svågertorp och mobilia. Åt Mexikansk buffé på deras foodcourt och köpte massa godis.
På kvällen blev det fest hos Anna och sen kräm. blev ju liiite för mycket dricka kan jag säga..



Söndags
Vi körde runt lite i skogen.. Vi ser ju alltid en massa djur. Denna gången såg jag två Bambi- bebisar. Lycka! ♥ Dom var så sjukt söta och skuttade runt som små känguru-barn.  :) Blev så lessen att jag inte hade kameran med :(
På kvällen blev det BB-Final hos Emlan och Tobbe.


Måndags
Köpte med oss mat och körde ut på landet och åt. mysigt. Tog med mig systemkameran denna gången.. hittar alltid något kul att fota.
Efter det blev det film hos Tobbe och Emlan, Red riding hood. Fast såg bara halva för det började åska och ösa ner, och vi hade fönstrena öppna hemma, så vi fick springa hem mitt i filmen (när det regnade som mest.) Har aaaaldrig varit så blöt i hela mitt liv. En riktig kalldusch med blixtrar och allt.. Var skiträdd men samtidigt älskade jag det. Hade jag haft fula kläder på mig hade jag stannat ute en stund till :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0