Det flyter på nu..

jupp jupp....allt går bra nu.. =)

Nu har jag tillfälligt flyttat in på en jättemysig lägenhet, ett par veckor ska jag bo här.. Så slipper jag störa Anna ;P
Så kvällen ägnar jag åt att packa lite... Sen ska jag antingen se film med Anna och sova med henne en sista natt eller så ska jag sitta här ensam och kolla på film.. =) om jag orkar hålla mig vaken vill säga..
(Sover ju inte om nätterna och lägger mig sent, går upp tidigt.. så det blir inte många timmars sömn..)

Jag har världens finaste vänner som ställer upp när man behöver dom! ♥

Nu tror jag äntligen på när folk säger "det löser sig" för nu är det bevisat! :) Det löser sig aaalltid!!


Godnatt!



Kommentarer
Postat av: I H8 Kissie

Vilken låt passar bäst till denna bild?



Honeymoon Suite - New Girl Now , blir mitt förslag,,, och ditt?



2011-07-17 @ 22:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0