Tyst minut

Höll ni en tyst minut igår vid denna tid? (kl 12.00) För Norges drabbade?
Jag hade egentligen inte tänkt ta upp detta här i bloggen för jag tycker det är sinnessjukt och helt oförklarligt hur en människa kan göra så, och jag tror de flesta har samma åsikt om detta så det är inget jag behöver skriva om.
Det är som den värsta skräckfilmen fast det hände på riktigt och man kan inte ens tänka tanken av vad de upplevde. Riktig terror som ingen människa ska behöva vara med om, tack vare andra psykade människor.
Jag vet att sådant här händer varje dag i länder där det är krig osv, men det känns tusen gånger värre när det är grannlandet. Känns mycket verkligare på något konstigt sätt.
Jag tycker det är fruktansvärt så mycket som händer nu för tiden, varje dag läser man något nytt, knivhuggningar, mord och tragedier.
All respekt och tankar till vänner och anhöriga. ♥ 

Även Amy Winehouse som också gick bort här om dagen. Även om det inte kanske var helt oväntat så var hon trots allt väldigt ung. Nu är även hon märkligt nog med i Club 27, som många andra kända musiker.




För 2 år sedan när jag "var" Amy Winehouse på Emmelis visning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0