Hey there!

Godmorgon! Alla vakna? Känns skönt att vakna pigg och inte vara bakis en söndag :) Händer ju inte så ofta...
Vi hade lite överaskningsmiddag för Sophia igår som fyllt år, men hon misstänkte ju som vanligt :) Supertrevligt och god mat som Martin aka Gordon lagat :) men sen begav jag mig hemåt, så det blev ingen utgång för min del.

Nu ska jag in i duchen sen ska jag iväg på inredningsparty och fika men några arbetskamrater sen ikväll blir det nog ett träningspass.
Jag brukar vanligtvis inte skriva om hur mycket jag tränar eller hur duktig jag är! Men idag måste jag bara ;) I fredags var jag och Snuffi där i lite mindre än två timmar, började och avslutade med kondition och tränade på ALLA maskiner som fanns.. riktigt hårt blev det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0