Present-tips

Tänkte tipsa om något som jag tyckte var en bra present som jag och mina syskon gav till våra föräldrar i julklapp.

Jag har alltid tyckt personliga presenter är bättre än "vanliga" presenter. Kanske inte bättre, men jag har alltid blivit mest glad för saker som har en betydelse bakom. Tillexempel scrapbook, en tavla som någon målat till en, tavla med massa bilder på en själv och vänner, ett personligt album osv osv..... (Har i och för sig inte fått något sånt på länge... haha.. men har fått det förr eller själv gett liknande grejer till vänner, och det uppskattas för det mesta :))

Till saken... :) Vi gav dom vars en Digitalram med bilder på oss, både enskilda och bilder tillsammans. ´Vi tog både vanliga bilder och bilder med lite jultema. Dom blev jätteglada, speciellt mamma :)

En av bilderna... (ser lite groggy ut..;))


Fotograferad av: Glenn Olsson


Kommentarer
Postat av: Sofie

Va fint fotot blev! Hoppas man får se dom andra oxå =)

2011-01-06 @ 10:29:06
URL: http://snoffan.blogg.se/
Postat av: Glenn

Hej Paulina!



La upp några av bilderna på min sida idag.

Kommer lägga upp några på dig dom närmsta dagarna.

Skall bara se om något skall göras vid dom först.



/ Glenn

2011-01-08 @ 16:56:59
URL: http://rage-he.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0