Hiss&Diss

HISS

Mig själv-  Jag är typ kär i mig själv. Älskar att kolla mig i spegeln. Älskar att ta bilder på mig själv och sen studera dom. Hade jag fått välja hade jag lagt upp massa bilder på mig själv här hela tiden.. men tror ni läsare vill ha lite variation ;)




•Tatueringar
- Har blivit lite besatt.... kollar tatureingar heela tiden..


Resor- VILL VILL VILL.




Naket-älskar bilder på nakna människor. (Inga porr-bilder) utan mer fina bilder. Det tycker jag är konst! Det är vackert! Ska börja ta fler på mig själv så man kan kolla tillbaka på senare i livet.
     


DISS

Träna inför sommaren- Att man (inkl jag) alltid ska börja träna inför Beach 2009, Beach, 2010, Bech 2011 and so on... precis som alla plötsligt inser hur feta dom är? Varför inte bry sig om sin kropp alltid? träna året om?



Facebook status- ”nu gör jag detta med den och den”... ”blablabla sitter och äter”.. ”gud vad jag hatar vädret” sov osv... Bryr jag mig? Nej!
Många skriver intressanta, vettiga, eller roliga saker, men många skriver bara massa skit.

Inkompetenta Doktorer/läkare- Var hos läkaren här om dagen, och gud, har Aldrig varit med om något värre... Hon var HEMSK!! Hon kunde liksom inte ens svenska???? Ska man dessutom jobba i Sverige kan man inte ta med sig sina religioner/tankar till jobb, det ska inte gå ut över patienterna.!!!



Bantning- Jämt tjatande om olika sorters bantning. Jag tror inte på sånt. Rör dig mycket, ät ofta, mindre portioner, thats it!


Lögnare- Lögner är det fulaste jag vet. Det jag hatar mest i hela världen. Så fel och onödigt.
Håll er borta från mig, vill inte ha sådana personer i mitt liv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0