godmiddag!

Har precis ätit en stoor kaka som jag och min kollega fick av en besökare som tyckte vi utförde god service. :D Så kul när folk uppskattar det man gör!
Måste säga att det nog var den godaste kakan jag ätit i hela mitt liv!typ winerbröd/vaniljbulle med karameliserade mandlar och smält vit choklad på toppen...
smart att äta den nu en och en halvtimme innan lunch :( Lär ju inte vara hungrig iallafall, på min chicken tiki masala som väntar...

Har märkt att min blogg är sjukt konstig... Kan inte få rätt på det :( Någon som vet hur man gör????
Min header har bl.a försvunnit.... Vet inte om det är fel på blogg.se eller om det är jag som gjort något... hmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0