Fråga: Jewelry

Fråga:
Var köper du dina smycken? Du har alltid så fina!!! Du får gärna tipsa :)


Visst kan jag det ! Jag köper på lite olika ställen... Mina stoora ringar köper jag för det mesta på Glitter, Gina, även Scorette har fina ringar. MQ har fina armband.

Men för det mesta köper jag på nätet... Vill man ha snygga smycken till bra priser så är Style by Tyra skitbra!!
Min favoritsida är dock Kyssjohanna.se Har beställt därifrån många gånger. De har många fina märken. Älskar speciellt deras märke Disney Couture, 82 Jewelry och Dogeared som har massa fina smycken med budskap. Har faktiskt många av deras "buskaps"smycken som jag alltid varit extra svag för.... fast har inte använt dom på länge :( Får ta fram dom igen :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0