Edit:

Måste rätta till angående förra inlägget så det inte blir några missförstånd =)  Ta inte åt er tjejer!!
Alla tjejer i min omgivning är asrooliga och får mig alltid att skratta! Tro inget annat. :)
Vi har alltid kul och ni vet själva hur tårarna kan spruta, träningsverk i smilegroparna och magmusklerna vi får av allt skratt ibland...:D
Men kan inte förklara riktigt hur jag tänker. Jag vet EXAKT hur jag menar men kan inte få fram det, står still i huvudet.
Men som ni säkert förstår så menar jag inte att det ÄR så, utan rent allmänt i livet, och majoriteten givetvis, inte ALLA. (Rubriken var kanske lite att ta i.... haha... )
Hoppas någon förstår hur jag menar :)

Eller så har jag kanske haft turet att träffa på extra roliga/galna killar under mitt liv? Kan vara så också....?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0