Beställt!

Nu efter löning så klickas det hem en massa ;)
Jag beställer shampo från Bangerhead.se. Tycker bäst om att använda bra produkter till håret än billgt H&M skit, visst dom är bra, men varar inte så länge.
Härifrån beställer jag ibland XL paket med shampo, Balsam och inpackning. Brukar använda L´oreal Professionel- Absolut Repair men nu tänkte jag testa Matrix istället.
Förresten, någon som vet någon bra puder? dags att köpa nytt igen. Jag använder Make up stores, Isadoras compact eller Max Factors men lite sugen på att testa någon ny :) Tips någon?


Shampo, Balsam och Silvershampo. (Funderar nämligen på att bli en aning ljusare till sommaren)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0