Ladies, live with no regrets

My GOD vad det blåser!! fick nästan hålla mig i grejer för att inte flyga iväg här vid östra delen av staden.

Igår åkte jag och Anna till Entré (malmö) och kollade på bio! Var meningen vi skulle vara ett helt gäng tjejer, men ingen kunde :( Så blev bara vi två, supermysigt! :) Hade en massa att snacka om. Vi satt och åt i all värdens ro när Anna plötsligt ser att filmen började inom fem minuter... Jag fick trycka i mig baguetten (hade såklart pratat för mycket och glömt att äta som vanligt) så fick vi springa dit, hämta biljetter, gå på toa, köpa chips och läsk, så hann vi preciis :)

Filmen var sjukt bra! ÄLSKAR DEN! Ska köpa den direkt när den kommer ut. Satt och verkligen drömde mig in i den. Så många snygga tjejer och den manliga huvudrollen, so hot!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0