Beautiful!

Hade så jävla kul i lördags.
Mycket fin fest! Tre rättersmeny: Toast skage, Fläskfile med klyftpotatis, rotfrukter och örtsås, och toblerone-glasstråta till efterrätt. Sedan kaffe, tråta, chips och massa annat gott. + all dricka till maten och öppen bar. Snacka om att man var mätt efteråt! haha.. Tack Jerry och Lena för en superkväll!

Efter det gick vi till Kräm. Riktigt mycket folk var där! Skitlång kö och det var svinkallt. Som tur var fick vårt sällskap gå före alla och rakt in :) Perfekt!

Där var riktigt kul och mycket roligt folk... alla var helt crazy... :) Såklart var där lite mindre roliga människor också... Alltid knäppa tjejgäng som ska stå och puttas.. Jag är rätt bra på att knuffa tillbaka men när det är  tjockisar som är tre gånger så stora som mig så är det inte så lätt.. haha- nä men förstår verkligen inte deras problem?! Tur jag har världens finaste vid min sida ♥



Älskar den klänningen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va het du är och så sexig kan du komma till Göteborg

2011-02-11 @ 13:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0