lördes

yeeei nu har min header kommit tillbaka, med hjälp av en vänlig själ :)  jag och kodmallar alltså, njaa det funkar sådär, inte min grej! :)

I lördags firade vi Sofie som fyllde år! <3
Ett gäng tjejer, tacos, kladdkaka, Champagne, Cosmopolitan och vin! Kan inte bli mycket bättre... åt så mycket så jag knappt kunde röra mig... knapparna gick liksom upp hela tiden, både brösten, magen och byxorna...haha..
ganska jobbigt faktiskt! Så jag gjorde tjejerna en tjänst så dom skulle slippa se mig blotta hela mig och bytade om helt enkelt.
Sen blev det som vanligt Kräm, där hade jag däremot inte lika trevligt... , tråkigt folk och allmänt trist tyckte jag. Så det blev hemgång ganska tidigt.  

Cosmos!!!


MUMS!

Vi i fågelformat... :) :) :) Snacka om att jag ser lurig ut, vilken blick alltså!

Fina Sofie


haha, wtf?

Varför? Varför fotar jag mina ben undrar jag? enda bilden på mig från den kvällen :S haha




Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack underbara söta fina Paulina för min fest! :D Jag behövde verkligen d!:D Vill att du ska veta att jag vet hur mkt du gjorde inför o för festen! :) D går inte obemärkt förbi! :) Världens bästa Paulina!! <3

2011-02-07 @ 18:34:43
Postat av: Paulina

Tack själv finaste! allt för dig! :) Vi får hitta på nåt snart igen <3

2011-02-08 @ 09:59:05
URL: http://mepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0