in my jumsuit....

Gick upp tidigt idag, och städade hela lägenheten.... blev nästan precis klar, och har nu duschat och hoppat in i min jumsuit från OnePiece som kom igår :D Lägger upp en bild om en stund så ni kan se hur sääxi jag är i den ;) 
När jag städar lyssnar jag på musik och sjunger högt som fan..... :P blev festsugen som faaan... Jag som skulle ta det lugnt ikväll :( .. haha. får se hur det går
Nu sitter jag och glor på min mobil i hopp om att den ska ringa, pipa till eller göra något ljud ifrån sig över huvudtaget... av någon som vill hitta på nåt med mig.. men nee då. inte ett ljud. BIG FAIL... haha verkar som jag får sitta ensam ikväll..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0