Let the game begin !

Igårkväll fick jag ett ryck! Satte på BÄSTA Spotify-listan (min) queade de bästa låtarna och fick för mig att måla! Ju mer jag har att göra, ju mer nya saker VILL jag göra :D
Så ja, fick ju för mig att måla tavlor...^^ (har färg överallt på mina händer). Målade två stycken... Från vissa vinklar ser dom OK ut, men jag blev inte helt nöjd.. :( ganska besviken faktiskt.. haha... men har inte målat på fleeeera år (sen gymnasiet), så det är väl förståeligt... dom första blir väl såhär.. får måla några till så kanske jag får till det ;)
Kaaaaanske visar hur dom blev sen, men bara kanske.. om jag vågar :)



Köpte två Canvastavlor och en massa penslar :) Körde på Acryl färg eftersom jag inte är riktigt van, annars gillar jag oljefärg bäst, det brukar bli finare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0