Julias ögon

Igår var jag en stund med Micki på kvällen som jag inte träffat på evigheter!!
Vi käkade, köpte massa gott och hyrde film....
Det blev: Julias ögon, en spansk skräckfilm. Just när det gäller utländska skräckfilmer har jag både bra och dåliga erfarenheter. Vissa är sjukt bra! Jävligt myyyycket bättre än de amerikanska, men har också sett några som sugit rejält!
Men i alla fall, denna var skitbra och spännande! :) Handlar om tvillingsystrar som har en sjukdom, att de kommer att bli helt blinda...  Så nu efter att ha sett denna filmen så uppskattar man synen kan jag säga!!

Hyrde tre filmer så jag har två kvar som jag kan se ikväll!


haha... originaltiteln är: LOS OJOS DE JULIA (Julias ögon). På spanska så utalar man J som vi uttalar H. För uttalar man J som svenska J så blir det: Julias Hål... höhöhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0