GLASÖGON-ORM!

Jag har blivit en riktig glasögonorm! Jag har egentligen haft glasögon sedan jag var ca 10 år men har aldrig användt dom.... Kommer ihåg när jag var liten så tog jag på mig dom på morgonen så att mina föräldrar skulle tro att jag använde dom, sen tog jag av dom så fort jag gick utanför dörren.. hahaa..
Men nu på senare tid har jag fått huvudverk allt oftare, så tänkte pröva att ha dom på mig nu för att se om det hjälper... Så att jaa ni får stå ut med att jag ser ut så här.... Trivs inte alls! blää

Har varit så fruktansvärt trött denna veckan! Och så har jag såklart tusen saker att göra som vanligt!
Ikväll blir det bara tvätt och sånt tråkigt, sen imorgon blir det Julfest med jobb, på O´learys  i Malmö =) Och sen blir det kanske en runda till Kräms rocknight! aja får se.



Kommentarer
Postat av: rob

du klär i det mesta så ock glasögon :-)

ha det kul på julfesten!!

2011-12-08 @ 09:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0