Daniel de Paris

Imorse så länge jag gjorde mig i ordning kollade jag på The Voice... Det är så jävla bra! Man blir direkt pigg på morgonen :) Måste bara säga att jag ÄLSKAR Daniel de Paris! Han är så jävla ball och rolig!!! Dock tror jag han är en sådan person som man bara klarar av i små doser bara.. annars är han nog sjukt dryg! haha.. Men i alla fall, skrattar alltid när han pratar... Idag gjorde han narr av alla bloggerskor som har börjat använda RICINOLJA i håret i hopp om att det ska växa. Han kallade kuren "att ha laxermedel i håret" och visade före/efter bilder på sig själv... moahaha.. min humor.. 
Man ska alltså massera in oljan i håret och sen vänta en halvtimme innan man sklöljer av... VARJE DAG i två veckor. Drygt eller?!!

Man fick även höra en del av vinnarlåten i IDOLfinalen ikväll. Båda sjöng den jättebra tyckte jag... Och låten är faktiskt skitbra! I like! :)  Missar ju finalen ikväll, för ikväll blir det Partaj :)  men får spela in det och kolla på det imorgon :)


Kommentarer
Postat av: De paris

Var kommer dina föräldrar ifrån?

2011-12-12 @ 16:32:57
Postat av: Paulina

De kommer från Chile :)

2011-12-13 @ 07:54:24
URL: http://mepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0