What goes around comes around.

Hade skitkul igår!! Vi förfestade hemma hos oss med en massa trevligt folk! Tack vänner för en rolig kväll!
Dessutom hånglade jag med alla på öltältet..... Det var iallafall vad en bitter människa som inte kunde stå på två ben sa... så det får man ju tro på! Klart det stämmer liksom!  ;)

Iband undrar jag varför jag alltid råkar ut för patetiska dramaqueens.... ?
Tycker det är hemskt sorligt med människor som måste leva upp sina fantasier på andras bekostnad... Söker du spänning så hoppa bungy jump, fallskärm eller något annat. finns så mycket liksom. tips bara. :)

Jag tror det oftast handlar om behov av uppmärksamhet eller liknande. Att bli en helt annan person när man dricker och vågar göra sånt man aldrig skulle våga när dom är nyktra, tragiskt!

Jag är verkligen en snäll person, mot alla. Det vet alla som känner mig. Jag försöker hitta nåt fint i alla, och tycker om dom flesta, och skulle jag mot förmodan inte tycka om någon, så är jag ändå snäll. Det är sån jag är! Jag ger alla en chans. Ibland tusen chanser, jag låter mig trampas på många gånger just för att undvika onödiga konflikter. Det är inte ofta jag blir sur på någon MEN om någon hittar på lögner eller behandlar mig illa, då jävlar!

Jag respekterar alla och förväntar mig detsamma tillbaka. Det ironiska här är att personen timmen innan sitter och skryter för mig om hur jävla coool han blir när han dricker, för då vågar han mycket mer, att han älskar att dricka för att han blir en helt annan människa och hur kul han tycker det är att slåss.... Stolt berättar han hur han en gång kastade ut en kompis genom en glasruta....? eh jaha?! 
Stunden senare står han och dansar(hoppar) på bordet och nästan faller rakt ner i marken... På dansgolvet går han på första bästa och börjar slåss, och eftersom det inte gick så bra, gick han på mig, och eftersom det inte heller funka börjar han snacka skit..  EXAKT allt han snackade om, gjorde han! haha.. skrattretande.

Grejen var att han själv hade dåligt samvete.... och han vet varför, så blir han orolig som fan och börjar istället anklaga mig för saker.. När jag säger till han att han helt ärligt vet hur det ligger till blir han orolig och börjar stamma,,, eh eh eh ehe ehh, mmhmm och säger till slut: "men du har hånglat med alla här ikväll". hahaha skojar du??!!   JÄVLA TÖNT! Alla var där, och nä! Antingen behöver muppen gå till en optiker och kolla synen eller söka psykolog, för han har problem, Stoora sådana! nån slags hjälp behöver stackaren. Jag tycker detta gäller alla: Drick INTE om du inte kan hantera det. Om du inte har någon självkontroll. 

Måste kännas pinsamt nu dagen efter. 
Shame on you! ;)

Men men , det bjuder jag på.. Gav det dig nöje så here you go!
Det viktigaste är att jag (och alla andra haha) VET!  punkt.




Kommentarer
Postat av: Felicia

Trevligt att träffa dig med snygging! kul att du kom fram! :D

2011-08-28 @ 19:42:42
URL: http://rothbart.blogg.se/
Postat av: jag var där

Du behöver inte oroa dig Paulie, alla såg vad som hände och vi alla stod på din sida, det vet du! Förstår inte hur den där jäveln kan beteé sig på det sättet när han har familj och barn. Han skämmer bara ut sig själv

2011-08-29 @ 15:27:35
Postat av: Anonym

Idioten var påtänd eller nåt, d enda han snackla om va att han ville slåss.

2011-08-29 @ 15:54:24
Postat av: Anonym

Skit i honom

Jens Malmgren asså han har gjort så förr alla vet hur han är

2011-08-29 @ 15:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0