Öltältet Last night !

Hade en superrolig kväll igår hos fiiina Emily ! Åt hemlagad Pizza och hemlagad daim/vaniljglass, Skitgott! Efter det blev det öltältet och sen blev det efterfest hos mig...... Skitskoj!  Så jag har inte sovit många timmar.... för smarta Tobbe ringde och väckte oss innan 9!!!!!!!!!! Var nära på att ta mobilen och kasta den på väggen... kunde inte somna om sen.. :( aaarghhhh.. Vem gör så? Jag ska hämnas!   haha... ;)

Men i vilket fall som helst så ska jag festa hela natten lång! :) Är taggad till tusen, väntar bara på att tjejerna ska komma, sitter just nu med ett helt gäng grabbar som glor på fotboll.
Här kommer lite bilder från kvällen 


Fina Tavlan som Emily fick av oss :)



PS: ÄLSKAR mitt nya örhänge :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0