Palmfestivalen!

Det är Palmfestivalen här i Trelleborg denna helgen.... Så det kommer att bli partaj både ikväll och imorgon.... wiihoo   Så det kommer att bli en massa häng på öltältet kan jag säga! =)

Egentligen ville jag till Malmöfestivalen ikväll, sista kväll plus att The Ark har sitt sista framträdande. Men jag kan inte för jag ska upp tidigt imorgon :( Dessutom är jag bjuden på fest .. Så det kommer att bli skitkul!
Blir stress när jag slutar, ska handla, hämta ut paket, duscha och fixa mig på en timme typ. Hoppas jag hinner... Sen kommer brudarna hem till mig och dricker lite innan vi går vidare...



Trevlig helg allihopa! Vi ses i dimman ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0