"Peka inte med fingret, när du inte tvättat händerna"

Idag tog jag sovmorgon på en och en halv timme! OM det var skönt?!  Det tyckte jag att jag förtjänade efter helgens bravader. :)

Haha... Vill ni veta något roligt som jag fick reda på precis???!! Att Idioten själv hade gått runt och sagt till folk att han tänkte hitta på en lögn om mig för att han ville se mig sur och skapa bråk... eftersom han hade hört att jag kunde ha "hett temperament"   huh?!    Och att han under tiden han gick runt och spred lögner, berättat för vissa att det egentligen inte var sant men att han tyckte om att jag blev arg och ledsen ... Hur STÖRD kan man vara....?! HAHA.. Jävla RETARD alltså!
Dagens bästa! FUCK YOU säger jag bara! Jag accepterar INTE sånt beteende!  

Sorry att jag tjatar om detta, men har aldrig varit med om en sjukare människa, så var bara tvungen att säga det :) Nu fick jag bekräftat det jag visste hela tiden, att han inte "såg fel eller missuppfattade" (för det kunde han OMÖJLIGT gjort) Utan att han helt enkelt VILLE ha bråk! (och det vet alla som känner honom och som hörde det enda han snackade om hela kvällen)
SÅÅÅ, nu pratar vi aldrig mer om det! :) 
 
Enough with Psycos in my life! Jag tycker inte det är dugg coolt att slåss eller ljuga. Snokare, lögnare, skitsnackare, fighters och folk som lägger sig i andras liv är något av det värsta jag vet. Försöka spela "MR right" när dom själva är en levande katastrof... Usch för sådana människor! Jag behöver inte folk som sprudlar av dålig energi och sprider det till sin omgivning. Big NO NO! Istället har jag mina underbara vänner som jag älskar över allt! Ni är BÄST! ♥ Tack för en underbar helg och för ni stöttar mig!  Love you, love you, Love youuuuu!!! :)

NY VECKA, NYA MÖJLIGHETER! :D
Har mycket kul att se framemot denna veckan.  Ska träffa Micki nån dag, vill på bio nån dag, och så ska jag försöka ha spelkväll också... Har fått några nya sällskapsspel som verkar skitroliga! :)  + lite annat.


 





Kommentarer
Postat av: Anonym

Skit i honom snäckan! Han betedde sig som ett jävla as! Riktigt svin är han.

Bra att du inte accepterar det och säger ifrån! och jag hoppas att du inte förlåter honom! Alla som var där, såg precis vad som hände och jag hoppas innerligt att alla visar honom att det var fel! Det finns gränser. Alla vi stöttar dig och det vet du! Det är inga vänner att ha som beter sig på det viset.

Jag hoppas verklig att han har bett dig och alla andra som var där om ursäkt??? Det är det minsta han kan göra. Han kan inte må bra alltså.

Du är en fin tjej Paulina. Glöm aldrig det

2011-08-29 @ 16:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0