Headache !

Har så fruktansvärt ont i huvudet!  Tur jobbdagen har gått snabbt. Har haft massa att göra hela tiden, har varit iväg på lite ärenden och passade på att hälsa på Snuffan :) Och nu är det tårta och kalas för en som slutat, ska snart smita iväg och ta en bit =)

Från en sak till en annan.... Jag var precis och gjorde cellprov.. Hatar det! För hon som gör det är en jävla satkärring!   Så jäkla hårdhänt! Inte så värst skönt att dom stoppar in ett jävla skohorn i en med våld :/ Men det är jäkligt viktigt att man gör det! (i vanliga fall gör det inte alls ont! känns inte ens och det tar bara ett par minuter.) Många tjejer glömmer att göra det, drar ut på det eller skiter i  det eftersom det är  drop in och lätt att strunta i kallelsen + att det kostar lite. Men det är jätteviktigt att ni gör det!!! 10% av alla kvinnor får cellförändringar, som sedan kan bli cancer.  :/ Skrämmande!

Tuur att jag inte ska göra något jobbigt idag! nä minsann, för jag ska träffa Anna  wiii... ska ha lite catch up! Har ju inte setts på över en månad tror jag? Så vi har en hel del att snacka om!!! :)
Och imorgon ska Trion träffas (Jag, Anna & Micki) Så ska dom berätta om sin KOS-resa som jag skulle varit med i men som jag fick strunta i, i sista sekund . Dom har nog haft skitkul och har säkert en massa att berätta :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0