FOR SALE !

Innan jag lägger ut dom på Tradera tänkte jag kolla om någon av er är intresserade....

Säljer nu några av mina underbara klänningar och skor... Blodtårar och separationsångest... haha, men lika bra. Alla klänningarna är helt nya! (endast en av dom som jag har haft på mig en gång).




Svart klänning med rosett från Rare fashion, Storlek: S, kort modell.  Pris: 300 kr
(Helt ny, aldrig använd, tag kvar på plagget)


En underbar Rosa/Ljuslila babydoll klänning från Stylebystars. kort modell, lite glansig material.
Älskar denna klänningen, men den är lite för platt vid bysten på mig.
Storlek: S. Pris: 340 kr
(Använd 1 gång)


Svart klänning från Rare Fashion. Storlek: 10 (S/M). Pris: 280 kr
(Helt ny, aldrig använd, tag kvar på plagget)






Söt rosa klänning i satin och chiffong- Svart satinband vid midja, som knyts till en fin rosette baktill,
från Stylebystars. Storlek: S. Pris: 300 kr
(Helt ny, aldrig använd!)




Superfin Vit klänning med svarta, rosa och röda ränder. Vadderade kupor och "fluffig" nertill, från StylebyStars. Storlek: S. Pris: 320 kr
(Helt ny, aldrig använd, tag kvar på plagget)






Skitsnygga skor, modell: Marbles från Nelly.
Storlek: 38. Pris: 300 kr.
(Helt nya, aldrig använda)





Svarta skor med nitar. (Kommer ej ihåg var jag har köpt dom.) 
Storlek: 38. Pris: 300 kr
(använda 2 gånger)






Maila mig på [email protected] vid intresse!
(Frakten betalas av köparen)


Kommentarer
Postat av: Rebecca Persson

Åhh dom första skorna!! DOm är ja sjukt intresserade av!

Hur mkt blir frakten?

2011-08-24 @ 17:29:40
URL: http://perssonrebecca.blogg.se/
Postat av: EMMA

Fin blogg!

Läs min: www.emmacarlstrom.myshowroom.se

Kram! :)

2011-08-24 @ 19:53:32
URL: http://emmacarlstrom.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0