Fire

Surfade runt lite på vårt intranät på jobb och såg att jag var med i en artikel om brandsäkerhet.
Bilden är från när vi hade brandutbildning och fick prova på att släcka eld. Väldigt nyttigt!
Tycker precis alla människor borde gå dessa utbildningar, samma som hjärt & lugnräddning och även kunna använda en hjärtstartare. Det borde vara något som ingår i grundskolan, eftersom det kan rädda liv!

Eld sprider sig snabbare än vad man tror så jag hoppas INNERLIGT att alla har brandlarm hemma, kolla upp det ;)

Jag har varit med på vårt intranät två gånger. En gång i en intervju och så nu då.... Och jag har lyckats ha samma tröja på mig båda gångerna!!!!!! hur? hahaha... Detta är under fyra års-tid och jag har använt den tröjan endast dom två gångerna. Sikket sammanträffande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0