powerwalk

Igårkväll gick jag, Snuffi och Emlan en lång runda i det fina vädret... riktigt skönt faktiskt... Jag hade kunnat gå hur långt som helst när det är så härligt ute och med fint sällskap :)
Sen gick vi hem till mig och kollade på porrfilm..... nä men vi kollade på Himlen är Oskyldigt blå. Den hade en lite konstig början bara... :P Den var inte speciellt bra tyckte jag, men helt OK! Sen skulle vi sett biggan men vi började prata en massa så det blev för sent :( Får se det idag istället.

Kände mig så nyttig igår som åt tonfisksallad till middag, gick en lång powerwalkrunda osv....... sen förstörde vi allt med att trycka i oss massa cheese balls och sourcream stjärnor när vi kollade på filmen. haha. hm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0