rosa

Sov dåligt inatt också :( Ont i nacken och  överallt, borde kanske gå på massage idag?!
Vaknade iallafall jättetidigt och kunde inte somna om, låg och tänkte för mycket på för mycket skit. Så gick upp istället och plockade undan, städade lite, duschade, åt en stor frukost och målade naglarna :) Sen gick jag en runda innan jag körde till jobb, redig tjej! :)

By the way, jag köpte klänningen igår ;) Superfin!!!

Titta så fint träd jag såg när jag var ute och gick.. Älskar rosa!! :)



Har skaffat mig en app på min Iphone där man kan ta sådana här fina bilder (nedersta bilden) Lite så gammaldags stuk i det hela. Superfint.. Kommer inte ihåg vad appen heter :/


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ohh va fint <3

2011-04-27 @ 12:06:07
URL: http://snoffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0