Ritualen

Fredag igen, och ännu en efterlängtad helg
Är lite smått irriterad... en människa som går in på mitt kontor och pratar i telefon hela tiden, varför i helvete går han in på MITT kontor och snackar??!?!! aja, ska inte störa mig på bagateller..

Tror det blir lugnt denna helgen, ingen sprit inblandad i alla fall. (tror jag?)
Fredagar älskar jag att bara vara hemma och ta det lugnt, brukar vara så fruktansvärt trött så jag deckar framför TVn typ vid tio tiden.
Imorgon blir det kanske en runda till Malmö, lite sugen på att se Ritualen (skräckis) som går på Entré. eller rättare sagt... J ville se den, jag ville se Never say never med Justin Biever,.. moaahahaha, eller inte.
I alla fall, Någon som har sett det??? bra? dålig??





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0