My haircolor

Har inget vettigt att skriva om! Mer är att jag haft fullt upp med allt!
Igår hade vi en brandutbildning på jobb. Jättebra tycker jag, för man blir påmind om saker man inte annars tänker på så ofta. Fick pröva på att slävka eld med en brandsläckare.. kuul :)

Just det.... Jag är så JÄVLA NÖJD med min nuvarande hårfärg! Riktigt fin är den.... mörkblond, eller egentligen ljusblond med bruna slingor i.... men det blir så fin och naturlig färg. Emmeli är verkligen BÄST :))
Köpte lite nya produkter på salongen också som jag ska visa sen.

Färgen gör sig aldrig rättvis på bild... men ungefääär såhär ser det ut :)



Det ser gult ut där uppe, men det är det INTE, det är en gul spotlight som lyser på mitt huvud :)
Blev faktiskt inte det minsta gult denna gången :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0