heeeej

Nu har tiden visst gått igen utan att jag uppdaterar... fyy mig! Har haft så mycket att göra...... Vill liksom göra tusen grejer samtidigt... men det går ju inte :(
Aja, igår kom, Micki och hälsade på mig på jobb :))) Så vi gick en runda (två!) på lunchen. Nice.
Och på kvällen städade jag hemma.. Varenda litet dammkorn är borta :)) Städade precis ALLT! där man inte gör det annars, typ luckor och sånt shit, så kl 21.00 på kvällen var jag helt död.

Idag har jag haft sjukt tråkigt.. haft lite dötid på jobb, så började tracka alla jag kände, skickade sms/figurer - INGEN SVARADE.... haha..  mobbad!!! . Men sen efterhand började svaren komma :) Så nu skickas det för fullt här-

Jag lägger upp härliga bilder från i söndags lite senare..
Pusss&Kraam


jag och min enda sanna vän


näädå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0